Skip to content

5 komentarzy

  1. Adam
    11 maja 2022 @ 13:45

    Cieszę się, że cold mailing istnieje, to świetny sposób na pozyskiwanie nowych klientów.

    Używam cold mailingu do pozyskiwania nowych klientów dla mojej firmy i działa to naprawdę dobrze. To naprawdę robi różnicę w liczbie nowych klientów i w tym, ile zarabiam.

  2. Sylwia
    11 maja 2022 @ 13:50

    Próbowałam cold mailingu, ale to nie dla mnie.

  3. Darek
    11 maja 2022 @ 13:51

    Zawsze byłem fanem cold-callingu i cold-mailingu, ponieważ są to bezpośrednie formy marketingu, które nie wymagają wiele czasu ani wysiłku, aby przynieść rezultaty. Świetnie nadają się również do docierania do osób, które nie znają jeszcze Twojej marki, ponieważ zmuszają Cię do skupienia się na ważnych szczegółach – czym jest Twój produkt, dlaczego jest wartościowy i czym różni się od produktów konkurencji – zamiast rozpraszać się innymi rzeczami, które czasami mogą przeszkadzać, gdy próbujesz coś sprzedać.

  4. Franek
    11 maja 2022 @ 13:52

    Uważam, że cold emailing jest najbardziej skuteczny, gdy jest prowadzony w sposób osobisty i specyficzny dla osoby, do której się zwracasz. Pamiętaj też, że nie masz pojęcia, kto będzie czytał twój email – może to być osoba pracująca w danej firmie, a może to być jej asystent. Jeśli nie chcesz, by Twój e-mail został zignorowany, spróbuj nawiązać kontakt telefoniczny, zamiast wysyłać kolejny e-mail.

  5. Ula
    11 maja 2022 @ 13:53

    Po raz pierwszy skorzystałam z cold-mailingu, kiedy właśnie skończyłam studia i musiałam znaleźć pracę. Na początku wydawało mi się, że to będzie ślepy zaułek – jak mogłabym się gdziekolwiek dostać bez znajomości i doświadczenia? Ale potem postanowiłam spróbować cold-mailingu i udało się! Firma, do której aplikowałam, od razu mnie zatrudniła, ponieważ dostała moje podanie pocztą.

Dodaj komentarz